dimecres, 1 de juny del 2011

n=o3o

8 comentaris:

  1. Una futura votant de PxX (Plataforma per XinJiang).

    ResponElimina
  2. L'any passat vaig conèixer un negre que tenia xonofòbia. De veritat, que no és conya, a en Fabienne li encantaria aquest muntatge.

    ResponElimina
  3. Escoti'm, aquesta eixerida expressivitat xinòfoba, sap si ja ha estat reconeguda pel Termcat o també ens haurem d'acampar per reivindicar-ho?

    L'Àlvarez del Facebook

    ResponElimina
  4. La clau, en aquest cas, és la fonètica. A un xino no se li poden demanar 'caramels'; li has de demanar (exigir?) 'calamels'.

    ResponElimina
  5. Meri, coneixes un negre amb fòbia a les xones?
    Àlvarez del Facebook, (se'l saluda) jo ja he perdut tota confiança amb el Termcat. Quan em fa falta una paraula simplement l'utilitzo, sense esperar que em donin permís.
    Anònim, (si és aquest el seu autèntic nom guanche també podem continuar-ho fent sense necessitat d'un apocalipsi, oi?
    Kasku, i se li diria "xino de melda".

    ResponElimina
  6. Pere, es que tinc una clara i alhora sorprenent dislèxia als dits: volia dir "Xinofobia" no "Xonofobia". Que podria també ser, però no ho puc confirmar.

    ResponElimina